Kokybės politika

Kokybės politika

TIKSLAI  2021 – 2022  metams:

  • Būti patikima įmone užtikrinant klientui teikiamų paslaugų kokybę;
  • Modernizuoti stotis pritaikant jas šiuolaikiniams klientų aptarnavimo poreikiams ir veiklą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams.

STRATEGIJA:

  • Naujinti technologinę įrangą, reikalingą TA atlikimui;
  • Diegti pažangias technologijas bei technines naujoves;
  • Sistemingai kelti visų lygių darbuotojų kvalifikaciją, skatinti darbuotojų iniciatyvumą, sąmoningumą;
  • Užtikrinti pilną darbuotojų atsakomybę už atliekamą darbą;
  • Suteikti sąlygas darbuotojams kokybiškai ir našiai dirbti, juos motyvuojant ir užtikrinant socialines garantijas bei geranorišką tarpusavio atmosferą;
  • Nuolat tobulinti kokybės valdymo sistemą pagal LST EN ISO/IEC 17020 standarto reikalavimus, peržiūrėti ir vertinti Kokybės tikslus;
  • Viešinti įmonės veiklos naudą visuomenei.

BENDROVĖS  VADOVYBĖ ĮSIPAREIGOJA:

  • Asmeniniu pavyzdžiu kolektyvui rodyti ir skleisti nuolatinį įsipareigojimą kokybei, siekti sklandaus, stabilaus ir efektyvaus darbo;
  • Tenkinti darbuotojų lūkesčius ir poreikius bei kitų suinterisuotų šalių reikalavimus, gerinti įmonės įvaizdį visuomenėje;
  • Užtikrinti šios politikos įgyvendinimą bei aprūpinimą ištekliais tikslams pasiekti;
  • Šią politiką skelbti viešai įmonės klientams.

 

        Direktorius  Valdas Stasiukynas

                          2020-11-30

Į viršų